tirsdag den 22. marts 2011

ny i blogland

det er næsten ligesom at skulle til eksamen, nu jeg skriver mit første indlæg. denne her verden er hel ny for mig. den er inspirerende, spændende. fuld af glæde og dejlige mennesker, at sidde og læse alle de forskellige indlæg fra så mange der laver så skønne, smukke og fantasifulde ting med deres hænder er bare fantastisk.
der er virkelig noget at leve op til, men det både kan og vil jeg ikke:)
jeg vil bruge min blog til at fortælle jer om hvad jeg går og foretager mig, stort som småt.

I skal være hjertelig velkommen på min blog alle som en.
jeg er ikke så skrap endnu med hensyn til at sætte billeder ind, og at linke til min blog fra jeres:)
men det kommer henad vejen
vi ses:)

2 kommentarer:

  1. Velkommen i blogland Sonja :-)

    SvarSlet
  2. Også velkommen fra mig, som du straks får som fast læser...... glæder mig til at følge dig!

    Du skal nok få det hele lært hen ad vejen!

    Hilsen fra Betty

    SvarSlet