fredag den 8. april 2011

fik hjælp

jaa nu har jeg fundet ud af at linke, Karina fra bloggen:  viggehønen ( og ja nu skulle man jo kunne trykke på linket, men det har jeg ikke lært, gad vide om det er lige så nemt, når jeg lige får det set, vist eller læst) det var bare så dejligt at karina gad komme over til mig, for at vise hvordan jeg sætter giwe away link ud i højre spalte
nu skal jeg bare finde ud af hvordan jeg får de blogs jeg læser, til at ligge i højre spalte

dejligt at kunne lære nyt og tænke, aha er det sådan man gør:)

1 kommentar:

  1. Hej Sonja.

    Mange tak for sidst. Det var hyggeligt, at besøge dig, og jeg synes altså du bor fint og rimelig shabby-chic ;-) Tror godt du forstår hvad jeg mener?
    - Og tusind tak for den fine goodie-bag! Det var så hyggeligt, at kigge ned i den og finde så fine ting.
    Det havde jeg altså ikke forventet. Eller behøvet.
    Jeg føler lidt, at jeg nærmest har "sparket" dig igang med bloggen, og derfor vil jeg selvfølgelig også gerne hjælpe dig godt igang. :-)
    - Og jeg vidste der var noget, som vi havde glemt. Og det var jo at linke fra dine indlæg! Men det er altså også simpelt, og du lærte jo noget i dag, som jeg ved, du kan bruge nu ;-)

    Når du skriver et indlæg, så kan du vælge at indsætte et billede. Lige ved siden af, er der mulighed for at indsætte et link. Det fungerer ligesom jeg viste dig med gadgets. Dér skriver du, lige hvad du vil i øverste "linje". Nedenunder kopierer du adressen på hjemmesiden eller bloggen, som du vil linke til.

    Håber du finder ud af det, ellers må du lige skrive tilbage.

    Fortsat god weekend.

    KH
    Karina

    SvarSlet