fredag den 1. april 2011

æg


2 kommentarer:

  1. Hej Sonja

    Jeg kan af tidligere indlæg se, at du har haft lidt problemer med denne nye blogverden - link m.m.
    Det her ser da helt fint ud, og man skal jo kravle før man kan gå ;-) Dejligt at du vil være med på min give away... Jeg ved ikke om du modtager mine opdateringer på den, da du ikke fremgår af min faste læserliste? Har du klikket på "Følg" knappen i venstre side under trofaste læsere? Jeg ved godt, at der er mange detaljer man skal holde styr på som ny blogger, men du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål til blogverdenen...Jeg er ikke ekspert, da jeg er ny herinde, men vil gerne hjælpe alligevel.

    God weekend.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. det lyder dejligt, alle input er særdeles velkomne, skåret ud i små stykker pap:)

    SvarSlet