søndag den 10. april 2011

misserne

så er det tid til at være ude, misserne har indtaget altanen

5 kommentarer:

  1. så hyggelig med en følger fra Danmark:) å den pusen så ut til og kose seg på den hyggelige terassen din:) Ha en fin kveld og lykke til i trekningen min. Klem

    SvarSlet
  2. Hej Sonja! sikke nogle søde katte du har:-)Tak fordi du har linket til min give away, dog kan man kun deltage med et lod, hvis ikke man er fast læser:-)Kh Christina

    SvarSlet
  3. Åh, jeg er jo blevet en katte fan siden vi forrige sommer arvede vores fantastiske Atico.
    Tænk, nu kan jeg ikke holde ud når han ikke er her i huset.

    Karen

    SvarSlet
  4. Hej Sonja

    Tak fordi du vil deltage i min give away. Katte er også mit foretrukne dyr. Selvstændig, charmerende og lidt mystiske!

    Hav en dejlig dag
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Katter er absolutt det koseligste husdyret :-)

    Jeg vil gjerne få takke deg for at du deltar på påskelotteriet på boggen min! Det er ikke veldig lenge til det trekkes nå. Lykke til!

    SvarSlet