søndag den 15. maj 2011

hækling

 her er så mit hækletøj, jeg har ikke hæklet i 25 år:)
det er grand stripes, det har jeg lært her i blogland, jeg er dybt taknemlig over at have fundet denne verden med så mange kreative mennesker, jeg får en masse inspiration og lyst til at komme i gang.
disse stripes skal blive et tæppe, det er 2 m. langt, og det skulle gerne blive 2m på den anden led også, har nu hæklet 22 cm, så er der kun 1 m. og 78 cm tilbage, hold da op mon det bliver et evighedstæppe:)

2 kommentarer:

  1. Hvor herligt at du atter er kommet i gang med at hækle efter så mange år. Det er hyggeligt at sidde med, ikk'?

    Og så bli'r det et flot tæppe, kan man se allerede nu. Skønne farver. :-)

    God arbejdslyst!

    *SMIL* fra
    Lisbet

    SvarSlet
  2. Super flot, og hvor er det bare dejligt at man sådan kan blive inspireret her i blogland. Jeg elsker også at hækle...kender alt til, at man tæller cm...hi hi

    Hilsen Gitte

    SvarSlet