torsdag den 7. juli 2011

hjælp ønskes

jeg er den heldige ejer af både en stationær og bærbar computer, ja købte den bærbare fordi den anden nogen gange driller og bliver helt gag, gag, der er bare det problem at alle billeder ligger på den stationære og på en ekstern harddisk, desuden alle foretrukne hjemmesider, altså mit problem er at jeg ikke kan finde ud af at overføre billeder og de foretrukne til den eksterne harddisk, så jeg kan bruge dem på den bærbare, men det kunne jo tænkes at der er nogen her i blogland der kunne skære det ud i pap og jeg mener pap, da jeg nemmere kan forstå når det bliver vist:)

4 kommentarer:

  1. Ingen gode råd - jeg havde det ligende problem herhjemme og blev bare så irriteret at jeg oprettet picasa - som også kan bruges som web-album - du han have billederne for dig selv, men du kan også dele dem, hvis du ønsker det - Jeg synes det er smart, fordi herhjemme er vi indtil flere computere og hvis jeg lige låner en af drengenes, så kan jeg bare hente min egne billeder på nettet. men hvis du har ekstrem mange - ved jeg ikke hvor smart det er.

    SvarSlet
  2. ja det er jo en god ide at kunne hente dem på nettet:)

    SvarSlet
  3. Jeg har hørt om noget der hedder "dropboks" hvor man kan overføre fra en computer til en anden...ved ikke om man skal have en MAC. Men du kan evt. prøve at google det...
    og ellers tusind tak for din søde kommentar på min blog:-)
    Kh Lone

    SvarSlet