lørdag den 27. august 2011

dag 27, after dark

kommer lyset:)

3 kommentarer:

  1. Vakkert bilde :-)
    Så hyggelig at du vil være med på min Give Away :-)....men jeg tror du har glemt å legge deg til som følger ;-):-)
    Ønsker deg ei fortsatt fin helg!

    Hilsen Rita

    SvarSlet
  2. simply beautifully captured shot...lovely aurora!

    SvarSlet
  3. Hei Sonja!
    Ang følger , på høyre side av min blogg, over "min bloggliste" står det : Jeg setter stor pris på mine kjære følgere, og under der er det du skal trykke for å bli følger :-)
    MEN i går så jeg at denne ruten dessverre var tom ved enkelte anledniger, så det spørs om det var noen problemer hos Blogspot/google, så du får bare prøve igjen :-) Lykke til :-)

    Ønsker deg en hyggelig søndag :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlet