søndag den 23. oktober 2011

lap på lap på lap

3 stk lappetæpper klar til montering:)

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg ser at du vil vere med på lotteriet mitt, men det blir nok bare 2 lodder på deg; 1 for kommentar og 1 for link:)
    Sonja :-)

    SvarSlet
  2. Der ser søreme fint ud! Hvad gør I med de lap-på-lap tæpper? Er det bare at klippe firkanter og så sy sammen? Hvad kommer man ind i mellem?

    Jeg vil så gerne sy mit eget tæppe, men ved ikke rigtig hvordan jeg skal komme i gang med det og hvilke forberedelser jeg skal gøre mig.. :)

    http://sukkerknalden.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine(:
    Kan rigtig godt lide din header med kattebillederne(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er fiske stoffet fantastisk - er det fra Brilleting?
    Tak for din deltagelse i min give away.
    Kh Stine

    SvarSlet